Suporte-FACT EmpresesCom sé que l'Administració Pública ha rebut la factura que li he enviat?

Com sé que l’Administració Pública ha rebut la factura que li he enviat?

Es pot saber si l’Administració ha rebut la factura, consultant l’estat de la factura

 

Valora aquest contingut: 
NegatiuPositiu Valoració -11, basada en 31 vots
Loading...
 Millora aquest contingut

Ajuda'ns a millorar aquest contingut.

Si el que necessites és fer-nos arribar una consulta o reportar un problema, si us plau, fes servir l'opció de contacte del menú.

El teu email no es publicarà. Els camps requerits estan marcats amb *

2 comentaris a “Com sé que l’Administració Pública ha rebut la factura que li he enviat?
  1. Xavier

    TOT.

    Les explicaciones no porten a cap link que facilitin com entendre a fer factures électroniques de manera rápida i sensé perdre el temps investissant i llegint pagines. Nuria de ser molt mes senzill us i sobre tot explicar-ho de forma que no face perdre el temps als usuaris, ja que tenir monta mes feina a fer que estar investissant com fer una factura electrònica. és un programa desastrós i molt poc intuitiu.

    3 de maig de 2016 a 11:45
    1. Suport - AOC

      Hola Xavier,

      En primer lloc, et fem saber, què l’e.FACT, no està destinat a la creació de factures, però sí que hi ha una sèrie de solucions, que diferents empreses ofereixen per a la seva creació que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e.FACT. Podràs trobar les diferents opcions a la següent FAQ : Com es pot crear i enviar una factura electrònica?,

      Per altra banda, pots consultar el contingut d’aquesta altra FAQ: Què és l’e.FACT?.

      Si tot i així tens algun dubte en concret, pots obrir una “petició de suport” des del botó que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      El nostre Centre d’Atencio a l’Usuari estarà encantat d’ajudar-te!

      5 de maig de 2016 a 11:17